...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پشیمونی

اگه بری ادامه مطلب بد جور پشیمون میشی

نگی نگفتی...

پشیمانی دگر سودی ندارد ...
فوضول بد بخت بیچاره مفلوک
من نگفتم نیا اینجا....
شاید یه سر بریده اینجابود
شایدم همچین چیزی...


خخخخخخخخخخخخخخخ
هم خودت هم وبلاگت ایشالله شفا پیدا میکنید
انششششششاالله.
اصن رو عکس که میزنم میگه چنین مسیری یافت نشد
من که مسیری نرفتم که یافت بشه:؟
فک کنم مریضی من به وبلاگم انتقال یافته. آخه یه چند روزی میشه آدم شدم.
خجالت نمی کشی همچین عکسی می زاری نه خجالت نمی کشی من باید با مادرتون یه مشورتی بکنم چه وضعشه خجالت یه خرده 
منم باید با پدرتون یه مشورتی داشته باشم. شما مشکل بینایی داری .آخه مگه عسکم چشه؟
عکسی که گذاشتی لود نمیشه 
برو از عکسه بپرس اصن به من چه ,مگه من وکیلشم .چه توقعاتی داری ازما .خجالت نمیکشی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan