...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

معنی پسر

خدمت شما عارضیم که امروز اومدیم یه سوال بپرسیم!!!

پسر یعنی چی؟؟!!!

آره پسر...

پ=پدرت در اومده اگه بخوای فقط دو ساعت باهاش

بسازی یا بخوای تحملش کنی!

س=سر آغاز بدبختیا اگه بخوای به حرفاش گوش بدی!!!

 

ر=روزای بدبختیت شروع شده اگه بخوای باهاش بمونی!!!

شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اصلاً جالب نبود!!
0_0
عالی بود
مرسییییییییی
 سلام ، خسته نباشید ، وبلاگ خوب و مطالب قشنگی دارید. . .
فقط میتونم بگم:  "L i k e "
سعادت یارتان ، پیروزی همراهتان
مرسیییییییی
وب شوما هم فوق العاده س

حالا ببقش خدایا اونم نگه دار
تازه یه خانواده یادمون رفت مهدیه خانم عمارتی به همراه خانواده
خخخخخخخخخخخ
خیلی خری
خدایا شر پسرا را کم کن البته به غیر از بابام و داییم و داداشم 
الهی امین

هوییییییییی
عشق مام که شد باقالی.اونم پسره ها.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan