...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود موزیک ویدیو صاحب ... امیر تتلو

قثفصقث

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

دانلود با کیفیت  180

دانلود با کیفیت  720

اوه خوش بحالش که هواداری مث تو داره...

والا منم یه خواننده تازه کارم که  2تا ترک خوندم به اسم دوستت دارم و معجزه
لینک شو برات گذاشتم
http://www.irmp3.ir/music/singer_album/719/%D9%81%D9%88%D9%84-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%B6%DB%8C%D8%A7
مرسی


عههههههههه
برم ببینم چ شکلیه
داش امیر عالی بود
مثه همیشه...
یه سربهم بزن
حتما اجی.
Salam merCccc khaili khob bod 
خواهش میکنم اجی.
من نیی تونم دانلود کنم ایهی ایهی ی ی ی
چولاااااا؟؟؟؟
میشه ترجمه آهنگ صاحب رو هم بذاری ؟
اگه گیر اوردم,چشب
دوشنبه ۱ تیر ۹۴ , ۰۰:۵۸ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خیییلیییی قشنگه
میسی اجی خوشملم.
ما اومدیم سر تمرینه شبانه 😒 دیشب نخوابیدم و اوضاع دستمم که میدونید😒 تازه پامو کمرم هم دو سه روزه تیر میکشه و میگن سیاتیکه 😂 من که نمیدونم چیه اما هرچى هس اسمش باکلاسه لااقل😂 شاعر میگه که گر جهنم میروى مردانه رو و امشبم تمرین داشتیم اینه که با وجود همه اینا من مردانه روییدم 😇 ورزشو ورزش
عشقم ذاتا باکلاسه...
انسان آگاه می داند که زندگی پیوسته در حال تغییر است؛ زندگی یعنی تغییر. تنها یک چیز همیشگی است و آن خود تغییر است.((اشو))
مرسی از جملات قشنگت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan