...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ناقص

فاغسقا

خخخخخخخخ
خخخخخ
یه وقت بى ادبى یا تعریف از خود نباشه ، ما خاااک پاى همه ایم و دست همه ایرانیارو میبوسیم و اینم بارها ثابت کردیم !! اما اگه باشگاه راه آهن "شماره شیش" رو به خدمت میگرفت هم خیلى از بازیکنا که داداشیمن و به خاطر من هر کارى میکنن و واقعا همیشه پشتم بودم و شرمندم کردن با قیمت پائین براشون بازى میکردن و هم خودمم که یه قرون نمیخواستم و هم تتلیتام استادیومو منفجر میکردن و انقدر عشق میدادن که حتى قهرمان لیگ هم بشیم چه برسه به سقووووووط😳!!! تازه شاید آقا فرهادم میتونستیم ازش بخوایم که مربیمون باشه !! والا به خدا راست میگم ! خودم هیچى نباشم به رفیقام و هواداراى با عشقم ایمان دارم !!! مگه نه ؟!؟!؟ 😇
آرهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه...
دوشنبه ۸ تیر ۹۴ , ۱۶:۲۳ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخ ن بچش پسر بوده.ناقش العقل بوده خخخ
راس میگیا...
جالب بود
لایک
معلومه که جالبه
میسی
جالب بود
آورین
معلومه که جالبه
خخ ملسی
دکتر فوق العاده ایه ادرسش لطفا خخخخ
تهران - کوچه 689373 - زنگ هشتم
هههههههه...ادامه بده..
بقیه شو بلد نیستم...

مالم یا بالم؟؟
نومودونم من فقط میخونم...
بزن زیراواز...
من یه پرنددددددددددددددددددم
آرزو دارررررررررررررررررررررررررررررررم
که مالم باشی تو که مالم باشی
از الان خواننده شدی؟
اورهههههههههه...
هههه...باشه برو خواننده شو..
فقط به خاطر تووووووووو
فقط به خاطر تووووووووو...
خخخخخخ...
شوخی بود بی خیال

فعلاا بااای
بای بای نفسم...
آهااا منظورت این بود که من از اون عشق ترم برات 

عاره ؟

خخخخخ
وایییییییییییییییییی...
آجیییییییییییی اذیت نکن...
ب من چ اصلن....اصلن خواننده شو:|||
باش چون تو گفتی خواننده شو من میرم خواننده شم...
فقط چون تو گفتی...
قهرم باهات آجی ایهی ایهی ی ی ی
ینی توهم عشقمی ولی اون با تو فرق داره...
غلط کردم بیا دکترشو....خخخ
نوچ من دیگه تصمیم خودمو گرفتم...
قالبت الان عااالی شده

قبلی خوب نبود
خو عجقم زود تر میگفتی...
عشقت کیه ؟؟

+ من که پیشتم خخخخ
اون با تو فرق داره...
لینکی:)
تو هم همینطور آجی...
خواننده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ن همون دکترخوبه..
نوچ خواننده خوفه...
والا این دوره زمونه ازهرکی میپرسی میگه:دکتر..
خو نظرم عوض شد میخوام خواننده شم...
خخخخ
خخخخ...
میخوای دکترشی؟
آله آجی...
هههه...عجب دکتریه!!!
خییییلی دکتر خوبیه...
این آینده منه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan