...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

عکس بچه من

اگه موخوای عکس بچه منو ببینی برو ادامه

.

.

.

.

.

برو پایین

.

.

.

.

.

برو برو

.

.

.

.

.

برو برو بهش میرسی

.

.

.

.

.

انقد بچم تمیزه قربونش بری الهی

.

.

.

.

.

خودتی و هفت جد الابادت

.

.

.

.

.

74565

ایششششششششـ...

بیا اینقدر فش دادی بچم از دماغش اومد

این که نیست کوپس
خودمم نمیدونم

اییییییییییییی  :)

وااااااااااااا...
خب نمیتونم باهوش :| دیگه کار از کار گذشته.
پست بِنِه اینقد بحث نکن.
باشه بحث نوموکونم.
خب عادت کردم جَووون :)
خب بزار کنار پیری.
يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ , ۰۰:۰۰ آقای سر به هوا ...
سلام
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " دلنوشته های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
منتظرتم
لینکی...
دختر این چیه گذاشتی؟!!!
تموم بدنم مورمور شد....
کم مونده بود حالم بهم بخوره...
اینم شد بچه آخه؟؟؟؟
بچه به این خوشملی و تمیزی...
از خداتم باشه.
شنبه ۲۰ تیر ۹۴ , ۲۰:۰۷ رها تر از دریا

ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiii

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
شنبه ۲۰ تیر ۹۴ , ۱۷:۵۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخخ
خخخخخخ

عاره ها خععععععلی تمیزه

خییییییییییییییییلی قربونش بری الهی.
:-حالت تهوع

مثلا خیر سرت من ننشما...
هرگززززززززززززززززززز
هرگز نگو هرگز
خخخخ
من!!!!!
بعله چش زدی بچمو...
اینم بچس تو داری ایششششش بچه دماغو!
از بس تو فحش دادی اینطوری شد.
خخخ جالب بود ولی این عکس حالمو به هم زد
به سایت منم سر بزن
خخخخ
باش حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan