...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یه داستان

76

 اینم قالبسیم رنگی برای مبینا خانوم

 دریافت




خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
جالب بود :)))
مرسی
خخخخخخخخخخخخخخخ من اون وسطیه بوتمممم
نه بابا!!!!
راستی یه وب جدید درست کردم
به اینم بسر
باشه حتما
من که آروم بودم

فقط برا من بیگوو خو
نوچ من دیه پشیمون شدم.
خخخخخ...
حالا اون وسطیه خودشم پشیمونه.تو داستانو بگو...
نوچ دیه فایده نداره.
نه بگو
تو رو خدا بگو
جان من
نه دیگه پشیمون شدم.
خخخخخخخخخخ
اتفاقا اون وسطیه منم خخخ
ای بیشعور...
خو نمیتونی دو دقیقه بری روی ویبره تا من داستانو بتعریفم.
يكشنبه ۲۱ تیر ۹۴ , ۱۴:۱۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
Hhh
KH KH KH
اییش بی مزه :|
واااااااااا
مگه تومنو خوردی تا حالا..؟
اتفاقا خیلیم بامزه ام.اونم از نوع پر نمک.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan