...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

مداد رنگی

دافا

شاخا

زاخارا

پرنسسا

.

.

.

.

.

.

مداد رنگیاتون چن تاییه؟؟؟؟

مال من که 36 رنگه اس دلتون بسووووووووزه....

دروغ نگفتم هاااا
مگه من گفتم دروغ میگی عاخه
مال من ۸۳ رنگس خخخخخخخخخخ بسوزززز😅😅
0_0
من رنگی هام 6 رنگه بود

البته قدیما !!


خخخخخخ
عاخی
پنجشنبه ۲ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخ من ۴۵دخخ
بترکی
45 رنگه نداریم که 48 رنگه داریم
مال منم36 رنگه خوجل خخخخخخخخ
خخخخ
تفاهمو عجقه
مال من 99 رنگس دلت بسوزه خخخخ شوخی کردم 24رنگه
عههههههههههه
منم مداد رنگیامو خعلی دوس میدارم
خخخخخخخخ
خخخخخخخخ
لایک
لایک
لایک
لایک
مرسی
مرسی
مرسی
مرسی
من که اصن ندارم :-(
هاااااااااااا؟؟؟؟؟
الهی من بمیرم دل تو رو نشکنم اجی گلم
من جیمیلم رو توی این نظر گذاشتم اگه دلت وام تنگید بهم ایمیل بده اجی خیییییییلی دلم واستون تنگ میشه.
منتظرتم.خدافظ.
خدانکنه اجی,اینارو میگفتم که نری....
حتما اجی منتظر باش
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخ
معرکه بود
خخخخخخ
مررسییییییییی
خخخخ
خخخخخ
خخخخخخ
من که کلا از 12 تا رنگ ایتفاده میکنم :/
خخخخخخ
اگه راستشو بخوای من اصن استفاده نمیکنم
فقط دارمش
سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۷:۴۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخخخخ صد در صد تو سرتری
خخخخخخخخخخخ ^_^
سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۷:۴۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
سه شنبه ۳۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۷ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
خخخ
خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan