...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

کلاس فیزیک

7564

فیزیک بهترین درسیه که تا حالا خوندم ،نمیدونم واسه شما چرا اینجوریه
سخته
حفظ کردن فرمولاش
من و تو .... سر کلاس .... خواب عاشقانه...😍😘
خخخخخخخخ
خوشم میاد هیچیم نمیگفت لامصب
خودم و خودت .... سر‌کلاس .... 😍 خواب عاشقانه ...😘
خو حالا عنشو در نیار
خخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
چه تفاهمی
:))))))))))))
جون من؟؟
خخخخخ مام اینجوریم ولى نه اینقددددد خخخخ
ما از این بدتریم
من میمونم هاااااااااااا؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بی ادب اگه من میمونم تو هم دوستمی و میمونی
خخخخخخخخخخخ
ینی یکی نفهمه فک میکنه کلاس اول دبستانی
خخخخخخخخ

آجی ب منم سر بزن...
خخخخخخخ


چشمب
يكشنبه ۱۷ آبان ۹۴ , ۱۰:۳۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۱۶ آبان ۹۴ , ۲۱:۱۹ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
دقیقا امروز ما سرکلاس شیمی 
عهههههه
شوما شنبه ها شیمی دارین
ما چهارشنبه ها
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
^_*
شنبه ۱۶ آبان ۹۴ , ۱۸:۱۰ دانشنامه دفاعی
اول فکر کردم نکیر و منکر هستند.
پناه بر خدا
هییییییی
ینی انقدر بی ریختیم
شنبه ۱۶ آبان ۹۴ , ۱۷:۲۷ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخ
خخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخخخ
یعنی اینقد غرق فیزیکین
حالمون از فیزیک بهم میخوره
عینی که عین میمونه تویی یا دوستت؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
اصن حالا که مثه میمونه تویی
خخخخخ و...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan