...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

عنوان ندارد...

77

*دقیقا فاز اینایی که میگن ما نخوندیم ولی وقتی ازشون

سوال میکنی رگباری همه رو جواب میدن چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟...

مثلا میخوان بگن ما خییییییییییلی باهوشیم.....

.

66565

*رو مخ تر از پاچه خوارا هست مگه ؟؟؟؟!!!!!

.

.

*حالم بهم میخوره که کسی بخواد خودشو بالا تر از من

فرض کنه,یا بخواد بهم دستور بده مرددفریاد

دلم میخواد بزنم فکشو بیارم پایین...

خیلی دلت پره ها ....... ولی قشنگ بود......
اوهوم:))
  آفرین ...
بزن و نترس ..دوستان همه پشتیبانت هستند..:))
:))))

به به خدا خیرت بده
یه حس غرور عجیبی بهم دست داد با خوندن نظرت
دوشنبه ۲۱ دی ۹۴ , ۲۱:۳۵ دختر مهتاب .....
اه اه بدم میادازاین ادماااااااااا
اوهوم منم
:)))))) حرص نخور اینقد،مطمئن باش هیچکی از پاچه خوارا خوشش نمیاد حتی خوده معلمتون
نه بعضی از معلما دوسشون دارن
ooooo
:(
آیییییییییییی چقدر بدم ازینا میاد
هر 2دسته ها.
چندشی های دروغ گو.

همه بدشون میاد
بس که نچسبن
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۲۲:۵۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخخ
خخخخ
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۲۰:۰۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
با همش موافقم
مرسییییییییییییی
یکم چاشنیه مهربانی ؟ :-O
نمیتونم
حرصم گرفته
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۱۸:۲۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
خخخخخخخ
خخخخ ... چه حس عجیبی ... :))) بیچاره طرف که فکش تخیلی پایین میاد
خخخخخخ :)))))
حقشه بیشعور
خخخخخخخ
خخخخخخخ
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۱۳:۳۷ 💔💔هانی 💔💔
خخخخخخخ دقیقاااااااااا
خخخخخ :)))
خخخ
خخخ
خخخخخ خییییییلی بیشعورن اینا من اون لحظه خودممممو کشتم چون نمیتونم جلو معلم ببافمش بهم

عاره باو میخوان بگن ما نخونده همه چی بلدیم خخخخخ حرص نخور بزن لهشون کن
اوهوم
به هیچی نباید اهمیت داد
بی هیچ وقفه ای باید شروع کرد به جر دادن
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۱۲:۳۷ سرباز جامانده
خخخخ از پاچه خواری بدم میاااااااد
فقط خودشون از کارشون خوششون میاد
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۱۲:۲۵ مهســـــــــــــا ...
یا خدا نزنی مارو حالا شنا تاج سری اجی...
ای جون دلم شومام تاج سریییییی....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan