...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

فیزیییییییییییییییک

6546

شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۰۸:۴۷ مهدی ابوفاطمه
خوشم اومد
دیگه شما یک فیلسوف به تمام معنا شدی
مبارک باشه
مرسییییییییییییییییییییی
بعله
ممنون
به نظر من ریاضی هم باید یاد بگیره

اون که روش حساب نکن
لامصب نمیخواد ادم شه
دوشنبه ۲۸ دی ۹۴ , ۱۵:۲۷ دختر مهتاب .....
عجب گفتی هاااااااا
دقیقا
دقیقا افرین
يكشنبه ۲۷ دی ۹۴ , ۱۷:۱۹ سرباز جامانده
ما8 تا درس بیشتر نداریم ک.2 هفته شد دیگ
8 تا فقط!!!!!!!!!!!!!!

خوش به حالت
يكشنبه ۲۷ دی ۹۴ , ۱۳:۵۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
 ما همون مسئله های زندگیمونم نمیتونیم حل کنیم
خخخخخخخخخخخخ راس موگویی
خب زیبا ک هست پست ولی

من فقط امیدم این بود ریاضی و فیزیکمو بیست بگیرم بقیش رو هوا اوف معدلم زیر 19 نشه برم ی چند تا نماز بخونم :|
مرسییییییییییییی

اهان, زیر 19 که بعید میدونم بشی البته با توجه به خودم سنجیدم..:)))
فیزیک یادش بخیر یجورایی دوستش میداشتم جالب انگیزناک بود خصوصا ازمایشاتش :دی
اهههههههههههههههههههههه
خوبه ولی کسل کننده
وااااااااااااالا ادم ازین پروتررررررر؟؟؟
همیییییییییییییییییییینو بوگووووووووو
اسونه ک فیزیک
اوهوم
ولی راه حل زیاد داره
یادش بده
من به اون یاد بدم؟؟؟؟؟؟
چ توقعاتی دارینا
دقیقـــا ... موافقم
Like
:))))))))))

میسی میسی
موافقم :))
^_^
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۹:۳۵ سرباز جامانده
من س شنبه فیزیک دارمممممم چهارتا نمره هاروهم گفتن.همه رو از دمممممممم گندزدم
چخبره چرا انقدر امتحان میگیرن ازتون
بسه دیگه
خخخخ
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۸:۱۷ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
واقعااااااااااااااااا
:))))))
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۷:۴۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
دنبال شدی
همچنین
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۶:۲۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
اووووف

سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید، خیلی لذت بردم از وبلاگتون، اگه دوست داشتید از سیستم تبادل لینک ما هم استفاده کنید تا بازدید بیشتری برای وبلاگ خودتون داشته باشید.
پرتال تبادل لینک رایگان ما دارای رنک 4 گوگل و بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و رتبه گوگل و بازدید وبلاگ خودتون را افزایش بدید
http://www.turister.biz/links
6565
دوتا نمره ها اومده فیزیک شدم 16 ریاضی 17.5

امیدم ب این دوتا درس بود بشم 20 بقیش خراب کنم اینا هم ک پوف
مال مارو هنوز صحیح نکردن
چیز گشادا ایشششششش
اونخت هفده و نیم بده ینی؟؟؟؟

چ عجب شوما به غیر از زیبا چیز دیگه ام گفتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan