...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دعا پیلیززززززز

77

"و باز هم به دعاهای دااااااااااااغ و گیرای شوما نیازمندم"

خخخخخخخخخ منم 
فدااااااااااااات
ب زودی حل میشه انشالله
مرسیییییییی
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد ..........
ایشالله
دوشنبه ۲۴ اسفند ۹۴ , ۱۴:۵۱ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخ




چشم حتما
فداااات
آی عزیزم
من دعا میکنم به یه شرط .توام برام دوعا کنی ^_^
چه شرط هم میگیرم ..واه واه واه :-)
:)))
بله چشم حتما
خخخخ
يكشنبه ۲۳ اسفند ۹۴ , ۱۴:۴۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
چشم حتما
چشمت بی بلا
دعا میکنم حتما براااااااااااات
فدااااااااااااااااااااااااات
چشمممممم :)
چشمت بی بلا
سلام

شهادت مادر سادات رو تسلیت میگم بهتون :((
سلام

همچنین
شنبه ۲۲ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۲ هــانـــــی خــانـــومــــــ
به روی چشممممممم عزیزممممم
فدااااااااااااااایی داری
از خدا میخوام بشما سلامتی، پول، ارامش بده به ارزوی قلبیتون برسین.
مرسیییییییییییییییی
ان شالله همیشه سالم، سربلند، شاداب و بدون واهمه باشید
زندگی اگر بدون مشکل و صاف صاف باشه باید به سلامتش شک کرد
موفق باشید
مرسی از دعای قشنگتون
عاره دقیقا
خخخخخخخ
دعای من بر عکس میشه :|||||||||
ایشکال نداره
خخخخخ

ایشالا که حله :)
مرسیییییییییییی
شنبه ۲۲ اسفند ۹۴ , ۰۶:۵۵ خانوم فیروزه ای ...
چرا دعا! چیزی شده! 
فک کنم پیج اینستام هک شده
عااااااااشق پیجم بودم
تتلو ام فالوش کرده بود
شنبه ۲۲ اسفند ۹۴ , ۰۶:۵۳ دینای دیگر ※※
خخخخخخخخخ چشم
چشمت بی بلا
چشممم
چشمت بی بلا:)
محتاجیم ... 
ولی سعی خودمو میکنم .
:)))
^_^
:) دعا کردم ^_^
ملشییییییییییییییییییی
جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ , ۲۳:۴۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
....
......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan