...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هلوووووول

645666

هلول ماح رمزون رو بحطون طبریک میگم

تبریک میگم ...
میسی
ما حم همچنین هلول ماح مبارک رمزوان را به شما تبریک عرذ میکنیم :)
مرصی خیلی لتف دارین
خخخخخخخخ
فدا مدا:)
خخخخخخخ واقعا موافقم :)

ماه رمضونت مبارک:)

منو تو نمازات دعا کن اجی:(
فدامدا

همچنین آجی

حتماااااااا
حقیقت حمضهحمضه
حقیقت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟0_0
تبریک 
خوش بگذره :)
تفلیک
همچنین:)
جالب بود


منم تبریک میگم
ممنون


مرسی عزیزم
منم تبریک میگم
مرسی از شما
یعنی الان تو روزه گرفتی؟ من که دم به دقیقه باخودم میگم ایا آب بخورم یا نه؟
اوهوم
:))))) خب نخور خواهرم
تبریکککک
میسییییییی
خخخخ ایرانیا خاصن بخدا یدونن خخخخخ
جووووووووووووونزین واسه خودشون
برای ماها فقط همون گشنگی و بیحالیش می مونه...یعنی کمترین سطح برداشت و استفاده امون از این ماه خوب... :)
خخخخخخخخخخخ
حالا یه سری چیزام هست که میشه ازش فیض برد
مثلا زولبیا بامیه
منم با خودتون ور دارین ببرین بیرون خب:-(
دلتون میاد برین منو نبرین؟عایا؟
قراره برم کلاس زبان
کی حال داره اونجا فک بزنه
اهههههههههههههه
اینم شد زندگی
ایششششششش
سلام عزیزم
وبلاگ زیبا و جذابی داری.
موفق باشی دوست عزیز.
ممنون
من حم طبریک ارذ میکنم خدمط شما!
لتف دارین شوما بابا لنگ دراظ
خخخخخ باحال بود

گشنمههههههههه
میسی

می تووو تشنه ام هسدم
وااااااااااااااااااای
تازه ساعت 12
من خلم نامرد؟
:-(
گشنه نیستی خلم؟
مگه نیستی

من همه چیم همه چییییییییییی
دارم میمیرم فقط
ابجییییی:-(
دارم از گشنه گی میمیرم به خدا:-(
وااااااااااااای منم
از ساعت 9 تا حالا با دوستم رفته بودیم بیرون
هی زر زدیم تشنه ام شد
باید بعد از ظهرم برم تازه
گشنه گی مبارک:-)
ضعف کردن مبارک :-)
خخخخخخخخخخخ 
تبریک ابجی گلمممم:-)
طبریک آبجی خلم
سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ , ۱۲:۰۳ فرشته ای ب نام فائزه ...
لطف دارین شمااااااااا
:))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan