...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بازم شروع شد

این یکیو خوب اومدی.
من مامانم جای بابام کولرو خاموش میکنه 
پس چرا بابای من برعکسه بازش میکنه همش خخخخ
خخخخخخخخ
خداااااااااااااا

واقعا چرااااااااااااااااااااا؟ >_<
سه شنبه ۱ تیر ۹۵ , ۱۴:۵۳ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
خخخخخخخخخخ

فدا مدات اجیییی
خخخخخخخ
پس شماها هم از این چیزا دارین!! خخخخخخ
خخخ
خدا رو شکر باباى من اینجورى نیست 😂😂
خخخخخخخخ
خیلی باحال بود :)))

خخخخخخخخخخ

زمستون بخاری تابستونم کولر

یعنی باید چیکارکنیم بااین رسالت 

ههههه
بابای من برعکسه روشن میکنه من خاموش میکنم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سه شنبه ۱ تیر ۹۵ , ۰۷:۵۷ علی رحمانی پور
نامرد
گناه دارن پدرا
رسالتش تو حلقه کلینتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan