...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هیش کس نبود توش :"(

8

زیبا :|
-_-

زیبا خودتی 
واااایییی چقد رمانتیک بوده
عاره میبینی چ با احساسم من
تو باشى که دیگه وارد رابطه نشى اخه بچه چرا وارد میشى
خو منم میخوام منم دل دارم
گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ :"(
:)))))))))))))
خدا نکشه تو رو..... دل درد گرفتم بس که خندیدم :)))))))))))
^_^
تا باشه از این دل دردا
خخخخ این اقایه پسر خوب بدجور شیطون میزنه هاااا اجی به صورت غیر مستقیم گف:))))))))
خخخخخ
خخخ
اخی  خو یبار دیگه برو توش :)))
تا حالا صد دفعه رفتم
متروکه شده فک کنم
خخخخ
باحال بود
ممنون
خخخخخخخخخخخ
این دفعه بیا من هستم!!
:))
هخخخخ
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan