...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

کدوم ماه؟

يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۱۵:۰۵ مهدی بابامحمودی
سلام
مطالبتون طنز و جالب بودن
دوست داشتم در صورت تمایل شما با هم تبادل لینک کنیم
اگر مایل بودین به من خبر بدین
:)

دی

ولی من فلافل دوس ندارم فلافلی نمیشم

خخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵ محمدرضا گلزاری

جالب بود
ممنون میشم از وبم بازدید کنید و نظر بدید

:)
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵ محمدرضا گلزاری
فوق العاده عالی بود
:)
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۲:۱۰ دختر مهتاب .....
مهر دروغه
:/
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۱۵:۳۴ محمدرضا گلزاری
سلام من وبلاگ شما رو دنبال می کنم ممنون می شم شما هم منو دنبال کنید
من اسفند :-)
:)
من باید مهر به دنیا میومدم
الهی فدام شم


ولی عاره خداوکیلی خیلی علافم
صب تا شب خوابم
ینی انگل به تمام معنا
خخخخخخخخخخخخخخ
خدانکنه
جمعه ۱۱ دی ۹۴ , ۰۱:۳۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اردیبهشت
دوم اردیبهشت!!!!
:|
جوووون بستنی :دی (هممم )
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خرداد خخخ
خخخخخخخخخخ
دی
دروغه
:)
چندش؟
خوشبحال منه علاف
:)))))))))))))
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۲۰:۴۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
گاوچرون -_-
خخخخخخخخخخخ
حالا فهمیدید من کدوم ماهیم!؟ 
بله اسفند
اینه ها میگن نوشته ها لحن ندارند و تشخیص سخته 

راستش نوشته منم طنز بود
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
4
خخخخخخخخخخخخخ
من اعتراض دارم دروغه من اصلا تو هیچ کدوم از این شبکه های اجتماعی عضو نیستم. کل داراییم همین وبلاگه. 
عزیز جان جوکه
مهر خخخ دروغه 
:(
سلام عالی بود به منم سر بزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan